Este timpul sa fii productiv! A fi productiv este actul de a indeplini sarcini care promoveaza un anumit scop. Am publicat deja o postare despre cum putem fi mai productivi in viata de zi cu zi, dar, uneori, avem nevoie de putin mai mult ajutor decat ne poate oferi o postare pe blog. Pentru a ajuta cu asta, am cultivat aceasta lista cu cele mai bune carti pentru productivitate! Aceste carti si resurse va pot ajuta sa obtineti mentalitatea potrivita pentru o zi productiva si va pot ajuta sa va atingeti obiectivele.
Cum poate o carte sa imbunatateasca productivitatea?
S-ar putea sa va ganditi ca productivitatea nu poate fi gasita in carti. Desi sunt corecte din punct de vedere tehnic, cartile pot ajuta multi oameni sa-si schimbe gandurile despre ceea ce este nevoie pentru a fi productiv. Unele carti ar putea avea sfaturi pentru a face fata distractiei, in timp ce altele pot avea instrumente care sa te ajute sa tii pe drumul cel bun.
Cartile pentru productivitate pot ajuta si intr-un alt mod critic. Achizitionarea si citirea unei carti despre productivitate ne poate oferi un impuls mental pentru a continua lucrurile pe care le citim. Daca suntem suficient de dedicati pentru a cumpara o carte, probabil ca suntem suficient de dedicati pentru a o citi si a folosi instrumentele pe care le invatam in ea, care, de fapt, ne vor ajuta la cresterea productivitatii.
Cele mai bune carti pentru productivitate
Acum ca stiti cum va pot ajuta cartile, iata cele mai bune carti pentru productivitate. Alege-l pe cel potrivit pentru tine si incepe sa-ti atingi obiectivele astazi!
Cele 7 obiceiuri ale oamenilor foarte eficienti: lectii puternice in schimbarea personala
Cele 7 obiceiuri ale oamenilor extrem de eficiente este un clasic atemporal in domeniul productivitatii. Publicat pentru prima data in 1989, a devenit un Bestseller al New York Times si a fost relansat in 2014 ca o editie pentru cea de-a 25-a aniversare.
Exista un motiv pentru care aceasta carte a trecut testul timpului. Sfatul autorului Stephen Covey este atemporal. Totul este despre dezvoltarea obiceiurilor personale care vor duce la succes. Si nu, acele obiceiuri nu sunt lucruri precum sa te culci devreme si sa mergi la sala. Ele se bazeaza mai mult pe valoare. Este vorba despre schimbarea modului in care gandesti sa-ti atingi obiectivele. Fiind una dintre cele mai clasice carti pentru productivitate, acesta este un loc minunat de a incepe.
A face lucrurile: Arta productivitatii fara stres
Getting Things Done a fost scris si publicat pentru prima data in 2001 de David Allen, un consultant de productivitate. Si-a bazat cartea pe sistemul de productivitate pe care il preda, numit pe buna dreptate „ Getting things Done ”.
Cartea a fost revizuita si relansata in 2015, dar mesajul principal ramane acelasi. Adica, daca esti stresat si coplesit, este dificil sa faci lucrurile. Sa ne curatam mintile si sa ne organizam gandurile este o modalitate excelenta de a face fata acestui obstacol, iar Getting Things Done ofera instrumente despre cum sa facem exact asta.
Cum sa opriti amanarea: un ghid simplu pentru a stapani sarcinile dificile si a rupe obiceiul de amanare
Amanarea este unul dintre cei mai mari dusmani ai productivitatii. Cei mai multi dintre noi suntem vinovati de asta. Aruncam o privire la acea lista uriasa de lucruri de facut si decidem sa ne pierdem timpul. Cum sa opriti amanarea de SJ Scott va poate ajuta cu asta.
In aceasta carte, Scott identifica opt motive comune pentru amanare si va ofera instrumentele de care aveti nevoie pentru a le depasi. In acest fel, el spera sa te ajute sa-ti elimini obiceiul procrastinat de amanare si sa incepi sa-ti construiesti obiceiuri mai sanatoase care sa te ajute sa-ti atingi obiectivele.
Fa-ti timp: cum sa te concentrezi pe ceea ce conteaza in fiecare zi
Make Time inseamna sa profiti la maximum de ziua ta. Autorii Jake Zeratsky si John Knapp sunt maestri ai abilitatilor de gestionare a timpului pentru oamenii normali. Sunt atat de obsedati sa folosesti cat mai bine timpul tau, incat s-au supranumit Time Dorks.
Dar lucrul grozav despre Make Time este ca accentul nu se pune pe a fi super productiv. Este mai mult despre reproiectarea modului in care lucrezi pentru a te face mai productiv. Si cu peste 80 de metode diferite de a realiza acest lucru, va exista cu siguranta una care functioneaza pentru tine.
Puterea obisnuintei: de ce facem ceea ce facem in viata si in afaceri
Puterea obiceiului de Charles Duhigg este un alt tip de carte despre productivitate. Se uita la stiinta construirii obiceiurilor si incearca sa explice cum sa faci lucrurile dintr-o perspectiva a comportamentului uman. Construirea unor obiceiuri bune poate fi la fel de simpla ca si intelegerea modului in care functioneaza obiceiurile.
Duhigg foloseste exemple din viata reala, de la sali de consiliu la terenuri de fotbal pentru a-si ilustra descoperirile. El descrie modul in care Proctor & Gamble a folosit comportamentul uman pentru a face produsul lor Febreeze un succes si modul in care a invata cum functioneaza obiceiurile potrivite a fost cruciala pentru ascensiunea lui Michael Phelps la celebritatea olimpica. Premisa este ca oricine poate folosi aceste descoperiri stiintifice pentru a-si construi obiceiuri mai bune.
15 secrete pe care oamenii de succes le cunosc despre managementul timpului – Obiceiurile de productivitate ale a 7 miliardari, 13 sportivi olimpici, 29 de studenti de nivel standard si 239 de antreprenori
Pentru a gasi secretul productivitatii, Kevin Kruse a decis sa intrebe profesionistii. Cercetarile sale l-au determinat sa intervieveze multi oameni celebri si nu atat de faimosi, extrem de productivi, pentru a vedea daca au secrete in comun.
Dupa cum se dovedeste, o fac. Isi pastreaza casuta de e-mail clara, lucreaza din calendare si isi maximizeaza utilizarea timpului. 15 secrete pe care oamenii de succes le cunosc despre managementul timpului analizeaza in profunzime aceste si alte hackuri de productivitate si include, de asemenea, o lista usor de utilizat cu lucruri pe care le puteti face pentru a economisi timp si energie.
Saptamana de lucru de patru ore
Saptamana de lucru de patru ore de Tim Ferriss este singura carte care a facut ca lista mea de carti de citit obligatoriu in domeniul financiar si lista mea cu cele mai bune carti despre productivitate. Asta pentru ca se aplica la ambele!
Saptamana de lucru de patru ore se refera la maximizarea productivitatii dvs. prin automatizarea cat mai multor lucruri posibil si prin utilizarea timpului si a libertatii noi pentru a trai viata pe care o doriti. Despre asta se cauta independenta financiara, nu-i asa?
Gestionati-va de zi cu zi: construiti-va rutina, gasiti-va concentrarea si ascutiti-va mintea creativa
Editat de Jocelyn K. Glei, Manage Your Day este una dintre cele mai recente carti despre productivitate care a ajuns pe lista. Publicat in 2013, este de fapt o colectie de contributii ale unei varietati de autori despre cele mai bune sfaturi pentru gestionarea eficienta a timpului intr-o lume in care deconectarea pare imposibila.
Gestioneaza-ti ziua este interesant, deoarece recunoaste provocarile pe care le-a adus lumea noastra interconectata, de la notificari constante pana la senzatia ca trebuie sa fii mereu activ. Sfaturile oferite reciproc va vor ajuta sa va concentrati asupra a ceea ce conteaza in lumile noastre aglomerate.
Mananca Broasca Aia
Ce nume ciudat pentru o carte de productivitate, nu? Eat That Frog de Brian Tracy se bazeaza pe o metafora care dateaza de Mark Twain. Lui Twain i se atribuie faptul ca a spus ca, daca primul lucru pe care il faci in fiecare dimineata este sa mananci o broasca vie, poti trece ziua cu satisfactia de a sti ca acesta este probabil cel mai rau lucru care ti se va intampla toata ziua.
Tracy extinde aceasta metafora si o foloseste ca piatra calauzitoare pentru a va ajuta sa obtineti productivitate maxima. Identificati cele mai proaste sarcini de pe lista dvs. de lucruri de facut si finalizati-le mai intai. El intra in mult mai multe detalii, inclusiv sfaturi despre cum sa mananci broasca si ce sa faci daca ai mai multe broaste. Tracy subliniaza, de asemenea, motivele din spatele consumului de broasca – asa ca avem mai mult timp sa ne concentram asupra a ceea ce conteaza cel mai mult pentru noi.
Productivitate Extrema
In Extreme Productivity , autorul Robert Pozen subliniaza concentrarea pe cele mai inalte prioritati ale tale. Identificarea si finalizarea sarcinilor cu cel mai mare impact asupra obiectivelor dumneavoastra organizationale este o cheie substantiala pentru a va simti mai productiv.
Productivitatea extrema se concentreaza pe cariera, dar sfaturile si tehnicile enumerate pot fi folosite pentru a obtine rezultate si acasa. Concentrarea lui pe producerea de rezultate, mai degraba decat doar sa acorde timp, va ajuta pe oricine sa fie mai productiv, fie in viata profesionala, fie in viata de zi cu zi.
Productivitate Super incarcator
Productivity Super Charger de Matthew McClure este un manual de instructiuni complet despre productivitate. In ea, McClure ofera sfaturi valoroase cu privire la orice, de la determinarea a ceea ce este mai important la depasirea amanarii pana la delegarea sarcinilor usoare.
Daca sunteti in cautarea unei carti bine prezentate, cu sfaturi utile si care sa poata fi actionate pentru a va imbunatati productivitatea, Productivity Super Charger este calea de urmat.
Nu astazi: Cele noua obiceiuri ale productivitatii extreme
Nu astazi este o abordare putin diferita a productivitatii. Autorii Mike si Erica Schultz au invatat cum sa imbratiseze productivitatea printr-o imensa provocare din viata lor personala – tragedia neasteptata a unui copil bolnav.
Prin incercarile lor, ei au descoperit secretele pentru a trai mai intentionat, mentinand in acelasi timp niveluri excelente de productivitate. Aceasta experienta i-a determinat sa efectueze si mai multe cercetari asupra productivitatii si a iesit la celalalt capat cu acest ghid util.
Mai multe instrumente pentru a va ajuta sa fiti productiv
Inteleg; cartile nu sunt pentru toata lumea. Poate ca inveti mai bine prin cursuri sau poate ca ai nevoie doar de un jurnal sau caiet mai bun care sa te ajute sa-ti cresti productivitatea. Unii oameni doresc toate instrumentele – si pentru acestia, recomand pachetul Ultimate Bundles Super Productivity Bundle este o alegere excelenta, dar, din pacate, este disponibil doar in februarie. Dar puteti face clic aici pentru a primi notificari de indata ce ajunge pe raft!
Cele mai bune cursuri despre productivitate
Exista o multitudine de cursuri online care te vor ajuta sa fii mai productiv. Unele va pot ajuta sa va dezvoltati abilitatile organizatorice, in timp ce altele sunt mai concentrate pe a va ajuta sa atingeti termenele limita. Orice ai cauta, exista un curs online pentru tine.
LinkedIn Learning
LinkedIn Learning are o multitudine de optiuni pentru a invata despre productivitate online. Au cursuri pe temele exacte pe care le-am mentionat deja, cursuri despre cum sa-ti gestionezi lista de lucruri de facut si cursuri despre dezvoltarea unor obiceiuri mai bune in general.
Ajuta-ti prietenii sa fie productivi! Imparte asta!
Un bonus pentru LinkedIn Learning este ca nu platiti dupa curs; platiti o taxa lunara de abonament si obtineti acces la miile de cursuri pe care LinkedIn le ofera. Cand ati terminat de invatat despre productivitate, puneti la incercare acele noi abilitati si aflati despre design grafic sau managementul programelor. Exista atat de multe cursuri pe LinkedIn incat nu te vei plictisi niciodata. Incepeti incercarea gratuita astazi.
Udemy
Udemy este lider in educatia online dintr-un motiv. Au cursuri in aproape tot ceea ce ti-ai putea imagina, inclusiv productivitatea. Cu toate acestea, Udemy poate deveni putin costisitor pentru un singur curs. Daca cauti o multime de informatii la un pret lunar scazut, LinkedIn este probabil cea mai buna oferta.
Totusi, asta nu inseamna ca ar trebui sa verificati unele dintre ofertele Udemy. Provocarea de 30 de zile pentru a fi mai productiv si mult mai fericit este un curs fantastic, cu cateva sfaturi de productivitate, care pot fi realizate aproape de toata lumea. Daca doriti sa urmati doar un curs pentru a fi mai productiv, verificati-l pe acesta.
Jurnale, calendare, planificatoare si multe altele!
Un lucru care ma ajuta sa ma simt cel mai productiv este sa creez liste, jurnale, caiete si alte panouri vizuale pentru a-mi ghida procesul creativ. Exista multe instrumente fantastice disponibile care va vor ajuta sa va cresteti productivitatea – si iata preferatele mele!
Planificator All-in-One Ivory Paper Co
Planificatorul all-in-one al companiei Ivory Paper este solutia perfecta pentru a va organiza ziua (si viata!). Are pagini de contact, pagini de calendar si pagini zilnice in care va puteti scrie obiectivele, sarcinile si realizarile zilnice. Este solutia suprema atunci cand vine vorba de planificatori.
Calendar de planificare perfect
Daca sunteti doar in cautarea unui calendar, ar trebui sa luati acest calendar de perete de la Staples. Imi este atat de greu sa gasesc calendare cu alinierea verticala care imi place. Am cautat atat de multe magazine inainte sa gasesc in sfarsit unul la Staples. De atunci, am primit unul in fiecare an si il folosesc pentru a-mi planifica finantele, calatoriile si cele mai importante evenimente. O iubesc atat de mult.
Jurnalul pentru toate nevoile tale
Uneori, ai nevoie doar de un jurnal traditional pentru toate nevoile tale de bulleting, luarea de note, dumpingul creierului si planificarea. Franklin Planner are o mare varietate de reviste, cu o selectie minunata de coperti si tipuri de pagini. Au si un pret foarte rezonabil!