Cum acţionează SC RAJA SA, în această perioadă, în această perioadă de atenţionări meteo

Categories SocialPosted on

În urma atenționărilor meteo, la SC RAJA SA s-au luat toate măsurile necesare pentru a se putea interveni cu promptitudine.

Astfel, la nivelul judetului au acționat zeci de echipe de intervenţie, dotate cu wome, vidanje și pompe de mare putere.

Până la această oră, din cauza ploilor, la dispeceratul societăţii s-au înregistrat 27 de reclamații privind sistemul de canalizare stradal din Constanţa, Mangalia şi Cumpăna.

La nivelul municipilui, cele 14 sesizări au venit din zonele Casa de Cultură – străzile Bucureşti şi Eliberării; „C.E.T.” – str. Vârful cu Dor, Aurel Vlaicu, Aleea Egretei; „Poarta 6” – str. Mărţişorului, Brizei, Nehoiului; „Faleză Nord” – str. Pescarilor; „Satul de Vacanţ㔺i „Medeea”.

La Mangalia, s-au primit 11 reclamaţii din zonele Colonii şi 1 Decembrie, iar la Cumpăna s-au înregistrat 2 reclamaţii.

Toate aceste sesizări au vizat sistemul de canalizare stradal.

Echipele de intervenție au răspuns la toate solicitările și multe dintre ele au fost deja rezolvate sau sunt in curs de rezolvare.

Mai mult, lucrătorii au intervenit şi în zonele sensibile ale orașului Constanţa: „Delfinariu” şi „Dacia”.

Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii, într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute, la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.66.44.44.

 

FOTO: cugetliber.ro