Liceul „Ion Bănescu”, din Mangalia: Rezultatele proiectului de consiliere parentală „Părinţi responsabili, copii inteligenţi”

Categories Cultura-educatiePosted on

În contextul cooperării strategice bilaterale, dintre România si Bulgaria, Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură (CCINA) Constanţa organizează, vineri – 6 iunie, la sediu, Conferinţa Strategică de lansare a “brand” – ului regional al Ariei Transfrontaliere România – Bulgaria.

Evenimentul este organizat în cadrul proiectului „Strategie comună de dezvoltare teritorială durabilă a zonei transfrontaliere România – Bulgaria”, finanţat prin Programului de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria 2007 – 2013.

Proiectul are ca obiectiv principal armonizarea, la nivelul întregii arii transfrontaliere, a politicilor economice, sociale, culturale şi de mediu, ajutând la creşterea coeziunii teritoriale, economice şi sociale, ca şi a competitivităţii economice.

Scopul evenimentului este acela de a lansa şi promova conceptul de “brand regional” care fundamentează identitatea regională a Ariei Transfrontaliere România – Bulgaria, către toţi factorii interesaţi, din aria eligibilă (autorităţi locale, mediu de afaceri etc).

La conferinţă sunt invitati reprezentanţi ai administraţiei publice, centrale şi locale, respectiv unităţi administrative – teritoriale, din aria eligibilă a Programului (din România: judeţele Mehedinţi, Dolj, Olt, Teleorman, Giurgiu, Călărasi şi CONSTANŢA, iar din din Bulgaria: districtele Vidin, Vraţa, Montana, Pleven, Veliko – Tarnovo, Ruse, Silistra, Dobrici / Dobrich si Razgrad), plus reprezentanţi ai altor instituţii relevante, din mediul privat şi asociativ.

Foto: Liceul Tehnologic “Ion Bănescu”, din municipiul Mangalia (Foto: gandul.info)