Patronatul IMM Constanţa: „Workshop” pe tema strategiei de BRANDING

Categories EconomicPosted on

Vineri – 11 Aprilie, Patronatul IMM Constanţa organizează un nou “workshop”, la sediul său (bulevardul Mamaia, nr. 186).

Tema: strategii de “BRANDING”!

Cum mediul de afaceri şi consumul au făcut din piaţa de desfacere un mediu saturat, haotic şi competitiv, singura soluţie este de a identifica în mod corect “brand” – ul, prin desfăşurarea unor strategii de “branding”, vizând întotdeauna “target” – ul de consumatori, dar şi esenţa valorii autentice.

Publicul, consumatorii, în general, preferă să trateze cu un chip şi un nume, relaţia interumană fiind primordială în dezvoltarea unui “brand” personal.
Valorile personale, atributele, imaginea şi acţiunile ne definesc pe fiecare dintre noi. Ca în cazul oricărui “brand”, trebuie să existe valoare autentică pentru a plănui o poziţionare.

Sunt oameni de afaceri care dau zeci de mii de euro pentru aşa ceva, pentru că ştiu faptul că “branding” – ul personal este mai mult decât un concept abstract!
Poate fi cheia succesului, atât la locul de muncă, cât şi în viaţa de zi cu zi.

Asta le promit organizatorii participanţilor că vor afla, la “workshop” – ul ”Be Smart! Brand YOUrself!”, din cadrul Atelierelor IMM de Dezvoltare Personală: Cum ne percep ceilalţi, care este imaginea pe care o lăsăm? Cum şi de ce să ne creăm un branding personal? Ce înseamnă “branding” – ul personal, pentru cariera şi viaţa mea profesională?