Un brand cultural: Festivalul Internaţional „George Enescu”

Categories La ziPosted on

Un brand cultural: Festivalul Internaţional „George Enescu”

Miercuri, 26 ianuarie, la ora 14.00, în Aula Palatului Cantacuzino – Casa „George Enescu” din Bucureşti, Calea Victoriei nr. 141, se va deschide seria manifestărilor organizate pentru a XX-a ediţie, jubiliară, a prestigioasei manifestări culturale care este Festivalul Internaţional „George Enescu”.

Acest festival – concurs, recunoscut şi apreciat atât în ţară cât şi în străinătate, are toate şansele să devină un adevărat brand cultural de ţară, reprezentativ pentru România.

La conferinţa de presă de pe 26 ianuarie vor participa organizatorii, inclusiv Ioan Holender, directorul Festivalului. În cadrul conferinţei vor fi prezentate informaţii privind programul festivalului, materialele publicate, artiştii şi formaţiile participante la ediţia a XX-a, stadiul de desfăşurare a pregătirilor pentru organizare, sponsori şi parteneri, precum şi manifestările artistice din ţară.

Ediţia jubiliară a Festivalului va avea loc între 1 şi 25 septembrie şi include concerte simfonice şi camerale, recitaluri, spectacole de operă şi balet în sălile principale ale Bucureştiului, dar şi în unele oraşe istorice, care au legătură cu viaţa marelui compozitor român.

Adrian BUCURESCU