Ce precizări importante face Fiscul pentru contribuabilii din Constanţa

Categories EconomicPosted on

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice informează contribuabilii persoane fizice, arondaţi fiscal municipiului Constanţa, că începând de luni, 4 noiembrie 2013, următoarele activităţi privind administrarea fiscală a persoanelor fizice se vor desfăşura la sediul din b-dul Mamaia 196, corp B, etaj 1:
– eliberare note de plată;
– eliberare certificat de atestare fiscală persoane fizice;
– cereri reglare fişă plătitor persoane fizice;
– eliberare adeverinţe prin care se atestă nerestituirea taxei de poluare pentru autovehicule;
– cereri de restituire taxă auto;
– cereri de restituire/regularizări impozit pe venitul din activităţi independente;
– toate activităţile legate de executarea silită (adrese de înfiinţare a popririi, sechestrarea şi valorificarea bunurilor debitorilor persoane fizice etc.).

Reprezentanţii Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice mai precizează că, singura activitate ce se va desfăşura în continuare la vechiul sediu respectiv, str. Intrarea Tulcei, nr. 4 este cea de depunere a cererilor şi eliberare a adeverinţelor de venit.

În ceea ce priveşte administrarea fiscală a persoanelor juridice, activităţile legate de:
– eliberare certificate de atestare fiscală;
– reglarea situaţiei fiscale (fişă pe plătitor);
– eliberare adeverinţe prin care se atestă nerestituirea taxei de poluare pentru autovehicule;
– cereri privind restituirea/compensarea obligaţiilor fata de bugetul de stat etc., se vor desfăşura în acelaşi sediu, respectiv în b-dul Mamaia 196, corp B, etaj 2.

Aceste modificări sunt necesare pentru eficientizarea activităţii şi scurtarea circuitului documentelor între cele două sedii.